donderdag 22 augustus 2013

Bloggersontmoetingsdag

Alhoewel het hier nog niet storm loopt met Friese blogsters (misschien zijn er ook wel  niet veel meer?), toch even een oproep:

Wie lijkt het leuk om andere blogsters uit Friesland en nabije omgeving in real-life te ontmoeten??

Elise wil het graag organiseren, maar peilt eerst de animo...

In het zuiden van het land is er volgens mij wel een vaste groep en dat ziet er altijd heel gezellig uit, dus het is het proberen waard, ik doe in ieder geval mee!

Voor meer informatie: klik


Retro Birds

2 opmerkingen:

Nicole zei

Het lijkt mij heel erg leuk!

Akkelien zei

Wat leuk: een blog van Fryske freubel froulju! Ik heb me direct als volger aangemeld. Ik heb twee blogs, waaronder één Fryske! Nifelwyfke.blogspot.nl

Ook leuk, die ontmoetingsdag! Goed idee!

Groetnis,
Akkelien